miercuri, 12 decembrie 2007

Statusuri de dragoste 6


  • Tu nu stii de mine... nu stii cine sunt. Dar eu mi-am creat o lume in care ne iubim si tu ma stii, ma vrei, ma ai, iar eu... eu te privesc si nu-mi ajunge... te simt si nu ma satur... te am si te mai vreau.

  • Am sa-ti spun un cuvant care doare : IUBIRE, pentru el exista remediu prin : dragoste, incredere, devotament, sinceritate, suflet, iar pentru mine acest remediu esti tu . .

  • Cineva TE IUBESTE, si ar vrea sa stii ca vrea sa fie cu tine oriunde vei fi.
    Cineva TE IUBESTE si ar vrea cineva sa intre in INIMA TA.

  • Atunci cand iti lipseste ceva, asa cum iti lipseste aerul, apa, hrana de toate zilele atunci poti spune ca iubesti cu adevarat.

  • Undeva, cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa. Asa ca atunci cand esti singur, adu-ti aminte ca cineva, undeva, se gandeste la tine!

  • Dragostea e speranta si fara speranta lumea nu ar exista...

  • Iubesti pe cineva atunci cand ai ajuns sa vrei sa-i dai ceea ce ai mai bun si hotarasti sa i te dai pe tine insuti...

  • Ai aparut in viatza mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita, cu zambetul tau m-ai invatat sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta, sarutul tau mi-a daruit dulceata ta nemaiintalnita, ochii tai senini mi-au artat ca dragostea exista, iar trandetea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima.

  • Dragostea este intotdeauna gat sa ierte, sa aiba incrdere, sa spere si sa indure orice urmeaza. Dragostea e ca vantul, nu o poti vedea dar o poti simti

  • Se intampla in viata sa iubesti dar sa fi ranit…iti iei viata de la capat vrei sa uiti tot, dar amintirile sunt mereu in inima ta amintindu-ti k iubire e cel mai frumos lucru care te poate condamna la suferinta

Niciun comentariu: