luni, 14 iulie 2008

Statusuri funny


  • Inteligenta ma urmareste… dar eu sunt mai rapid.


  • Femeia e o comoara… de aceea ea trebuie ingropata !


  • Stiu ca sunt prost… dar cand ma uit in jur prind curaj !


  • Daca intr-o zi femeia pe care o iubesti iti e infidela, si-ti trece prin cap sa te arunci pe geam, adu-ti aminte ca ai coarne, boule, nu aripi !


  • Ce par frumos ai… pacat ca iti iese din nas !


  • Am citit ca tutunul dauneaza si… m-am lasat de fumat. Am citit ca alcoolul dauneaza si… m-am lasat de baut. Am citit ca sexul dauneaza si… m-am lasat de citit !


  • DND… dau gainile cu ruj.


  • Dumnezeu a facut cerul, pamantul…apele…te-a facut pe tine…cu totii facem greseli…


  • Nu lucrez in weekend-uri si in zilele care se termina cu “i”


  • URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model … rog seriozitate !!!

Niciun comentariu: