miercuri, 21 noiembrie 2007

Statusuri de dragoste 2


  • Departe esti de mine, de nu te mai zaresc, departe ori aproape, eu tot te mai iubesc!

  • Uita-te pe cer.. daca ai numara toate stelele , ai afla de cate ori te iubesc..

  • Ce sa scriu?...nu incap decat 160 de caractere...oare de cate ori pot scrie TE IUBESC ?

  • Ti-as da inima mea, dar a suferit prea mult, ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte, ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat.

  • Tu esti visul meu ...unicul meu vis ...as vrea sa te atrag in viltoarea pasiunii, sa te string asa de tare incit TU si EU sa devenim un singur suflet.

  • Cel mai trist lucru in lume, este acela, ca uneori sufletul ti-l ia tocmai acela ce nu are nevoie de el.

  • Ai uitat de mine si tristetea s-a instapanit in lume! As vrea o lacrima, doar una care sa-mi inece obrazul, sa lunece apoi sa sterga distantele ce ne despart.

  • Mi-e frica sa merg cu masina atunci cand sunt cu tine. Pentru ca atunci cand sunt cu tine sunt beat de fericire si ar putea sa-mi ia permisul.

Niciun comentariu: