luni, 26 noiembrie 2007

Statusuri de dragoste 4


  • As vrea sa fiu o lacrima ce izvoraste din ochii tai frumosi. Daca a i fi o lacrima a mea nu as mai plange niciodata de teama sa nu te pierd

  • Un zambet nu inseamna fericire asa cum o lacrima nu inseamna durere. Potzi plange cand esti fericita, potzi sa razi cand inima itzi plange!!!

  • Iubeste caci numai iubind poti vedea frumusetile vietii astfel vei fi mai fericit si orice obstacol il vei trece mai usor.

  • Tu esti alintul meu de noapte buna, sarutul delicat al fulgilor de nea, mangaierea tandra a vantului de vara esti tot ce am si voi pastra iubirea ta adanc ascunsa in inima mea. Te iubesc!

  • Noaptea e atat de rece si intunecata fara tine, nici o stea nu straluceste cand nu esti cu mine si mi-as dori atat de mult sa fii langa mine... Te iubesc!

  • Cat de mult te iubesc nu vei stii niciodata! Iti pot spune doar ca 59 de secunde din fiecare minut de-al meu ma gandesc la tine. E mult sau e putin? Cand vei stii raspunsul se va risipi si misterul!

  • Cuvintele nu imi ajung, asa ca inchide-ti ochii, apropie-te de ecranul telefonului... saruta-l, eu sunt de partea cealalta si te sarut... atat de mult te iubesc.

  • Iti multumesc pentru ca existi in viata mea si pentru ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit.

  • Esti cea mai dulce fata pe care am intalnit-o pana acum, eu te iubesc din tot sufletul meu si vreau sa iti spun ca niciodata n-am intalnit o fata ca tine. Te iubesc si te voi iubi in continuare.

  • Tu esti viata mea, ziua nu are rost fara dragostea ta, cand te-am vazut am stiut ca dragostea inca o victima a mai facut!

Niciun comentariu: